Yeppy (:





saya bebas ! akhirnya tamat gak exam aku pada hari rabu , 1dis2010 pada pukul 11.00 pagi  . yehaaaa ! alhamdulillah tamat juag kan, huh tak sanggup doh nak menghadap buku je . and now i boley lupakan seketika dunia belaja selama seminggu je ? OMG ! baki cuti aku macam haram jela weh . tak puas aku nak berseronok . haishhhhh . nasib nasib . cuti untuk seketika je and then masuk ke sem baru ? walawehhhh . sekejap gile je dunia berputar kan . pejam celik pejam celik , aik da nak masuk sem baru da . perasan baru je masuk sem , ahahahah ( padahal tak saba nak habis sem , hipokrit lebih je ! hahaha ) yupp . memang betol pon tak saba nak hidup kat luar sane , nak keje . cehh cakap senang je kan , tak tau kat lua sane lagi susah nak hidup . okayyy i'll try . insyaallah aku kuat , amin :)
haaa sebenarnye nga on call dari membe aku ni . orang nak balik katekan . ahhaha . hari nih aku balik naik kete member kepada member aku kerana bas bas bodoh tuh tak bukak kaunter . ishhh memang bodo la aku nak cakap . bukan pe , tiap kali aku pegi je mesti tutp or rehat ke . adoiiiii bengang bukan main lagi aku . lau da rase tak nak buka kaunter tak nak keje just bakar jela kaunter tuh buat menyemak jela lau ada pon . hishhhh menyampah betol ! itu pon nasib bas tuh je yang boleh aku harapkan untuk sampai kampung aku , lau tak , tak ingin aku nak naik bas tuh lagi la menyakitkan hati je tak tak de customer service langsung  bagi WTF la kat semua stuff C**** Express . HAHA ! mek ko .

ok aku mau siap siap lu , let continue later oke ;p
bye !