TODAY .

11/18/20101 ; hari nih saya hangout bersama yang tersayang di Kluang Mall . pegi lepas tunggu dia sembahyang jumaat ,makan makan and sambil tuh saya pun bersiap untuk keluar . sampai mall dalam pukul 3 PM kot . sampai tuh g teman dia beli baju t.shirt , makan ayam uncle bob , sedap gak kan sygg pandai awak pilih kan patotlaa kamo ' buncit ' HAHA ! pastuh jalan jalan . ktowang mula da rase lapa lagi lagi si buncit nih . haihh . lalu di depan Pizza Hut nampak si adik saya sedang menjalankan tugasnye . cehhh . lalu lalu nampak dia and then teros masok . tanpa menunggu masa si buncit menekan button call di atas meja . adik saya pon datang dengan menu di tangan . ktowang pon pesan pizza Hawaiian Chicken atas permintaan si dia . hee . pape jela syg janji kamo bayar kan kan ;p ingat gak awak nak belanja saya pizza . hee . love you more lah dear ! :)
banyak kan saya makan arini ngan makan nasi sebelum keluar tadi kat umah , ayam uncle bob , pizza and then malam lak kita g uma rafiza makan lagi mee goreng lagi . pehhh kenyang la perut ku nih . alhamdulillah :)  saya pun da buncit sikit macam awak lah ! tapi sikit je k . HAHA ! yela awak kan nak saya gemokkk gemokk kan . hee . terima kasih sygg belanja saya hari nih , bukan hari nih je , hari yg lain lain pun k . thank you so much . 
len kali boleh belanja macam nih lagi kan kan ;p
ily ! muuaaahhh !


nyummyyyy !


 muke org nga kenyang ;p



thank you for view-ing and read-ing (: