sayang acik (:



Yeahhh ni anak buah saya yg sangat comel .nama dia nuraina qaliesya binti mohd azmi ..pada pukul 4.30 am , 10/9/2009 selamat dilahirkan di hospital kluang , johor dengan cara operation . sekarang umur dia 1tahun 4bulan . da besar da dia , kejap je kan masa berlalu . bila balik rumah first orang yg saya nak jumpa ialah si manje comel ucuk saya ni . hee . pastuh bila nak balik stdy balik , malas bukan kepalang nak tinggal segalanya lagi lagi berpisah dengan si kecil saya nih -.-“ yup memang saya suka sangat budak kecik . suka sebab dowang cute cute , hee . beshkan jadi dowang tak de masalah pon nak pikir pe prob and pe masalah akan datang , beshhh gilerrrr . cam nak putar je balik ke dunia time kecik dulu , boleyy tolong x ? hee ;p



About QALIESYA ;
  • Obsess dengan teddy bear . kemana pergi ofcoz ngan bear kesayangan dai tuh :)
  • Selalu sebut ALLah diajar oleh atoknenek dia , alhamdulillah :)
  • Suka pegang hp orang tak kire sape pon . sbbnye suka amik gambar ;p
  • Da mula nak bercakap . macam mak nenek ;p
  • Suka main bola semenjak da padai jalan nih ;p
  • Mula berjalan time umur setaon 2bulan . lambat kan -.-“
  • Tak reti duduk diam bila makan
  • Da mula nak ngan semua orang , dulu malu la konon , haha
  • Comel bila pakai tudung , auww so cute ^^
  • Kuat minum susu
  • Semakin hari semakin berat ! grrrr
  • Suka berkawan and bertegur ngan budak sebaya dia .
  • Sensitive . paham bila orang marah dy . manjenya dia ;p
  • Cepat belajar . cepat ikot pe org buat .
  • Pantang dengar telefon rumah cepat je nak angkat
  • Suka main air bila mandi
  • First cucu kepada my parents dan juga anak buah pertama saya . syg dia !

     acik sayang qaliesya sangat sangat . muuuahhhh !
HAHA ! liesya awak comel macam acik awak lah ! ;p

sayang sayang sayang !

more love ! :)

- THE END -