welcome new sem :)



semalam saya suda mendaftar ke sem baru . da masok sem 4 wak . macam tak percaya pon ade . huu . alhamdulillah . sem baru and azam pun mesti kena baru kan kan . doakan untuk sem ni saya tak malas malas okayy . hee . hope cepat cepat habis . yeaahhh ! i tak saba okayyy ;p semalam okayyy berjalan ngan lancar jela . selamat dari di kompoun oleh warga shahputra . HAHA ! selamat duit saya . complete okayyy pakaian ku semalam , dengan berbaju kurung , kad matrik , and kasut ballet . okayyy la tuh kan . hee . semalam ramai gak la yang datang nak daftar sem semalam . habis tuh kami sekawan ; sera , fiza , fira and mun hangout dengan pakaian formal dari daftar kolej tuh teros ke ECM . ktowang tengok movie NGANGKONG . HAHA ! boleh tahan la kelakar gak . da pas tengok tuh g pasaraya pak mydin untuk beli barang dapur , ehehhe . yela anak dara nak masak kan , haha rajin la konon . huuu . 


and today lau tak saya and sekelas terlibat ngan orintasi , tapi biasala kami kami yang malas ni memang malas nak masok campur pasal tuh . yela ramai sangat terlibat . malas nak layan . so , duduk di rumah ni hanya goyang kaki je . pehh bapak bosan wehh . macam nak kembali ke rumah balik je . tak tahan doe duduk sini tak de buat pape . tapi lau balik mesti mak bapak ku ngepek habis habisan lah . tuh yang malas tuh nak dengar . lagi lagi nanti dua minggu lagi t balik g kot . hahah balik je kan keje aku . de aku kisah ? !





 camni la bila tak de class nak class , bila ada lak malas tahap cipan . adoiii masalah betol aku nih . tolong tolong arini BOSAN yang teramat sangat lahh ! arghhhhhh . tak sabar nak 
balik rumah lagi -.-"  

p/s : rindu orang dijauh ^^