woot woot .

penat . penat . penat plus sedih berpisah lagi ngan yg tersayang . bila lagi kita mau jumpe yunk ? awak da balik kl , len kali awak boleh la datang lagi kan ke teratak family saya . da macam lama kenal je awak ngan dowang kan . plus parents saya macam da bagi green light je sygg . hee ;p  baru pas jumpe da rindu balik nih . awak ! saya penat la arini nih . cakap penat macam drive bus tuh je kan . poyo lebih , haa . wah saya da berada di kuantan ye . haa cam tak percaya lak . sok adalah hari first bagi memulakan harian and dengar kata da start class esok pas di beri cuti sem selama 3minggu . 
wah wah hope saya tak malas dalam sem nih . hee ;p
berbalik pada entry saya nih . hari nih amat penat sangat lah yunk . saya naik bas ke kuantan pukul 11.45 AM and si ayat naik pukul 11.30 AM . kirenye dekat dekat lah tue kan masenye . pukul 11.00 da bertolak dari rumah yang di drive my sis yana dan di ikuti my mum , and my sweety . wink wink . thank you sis sebab da hantar kami berdua ke terminal plus dengan melambai lambai lagi . pakej tebaik tuh susah nak dapat kan sygg . tapi awak tak dapat tengok saya pergi . sebab awak da pergi dulu dari saya . sob sob :'(
sampai di kuantan pukul 5 PM . teros g uma makcik amik lappy , makanan and then teros ke hostel . fuhhh penat lah saya ! ngan sok da start class lagi . haihhh . tak mo malas malas lagi okayy . insyaalllah i'll :)


ilysm ! 


time : 11.15 AM
location : Terminal Kluang (: