HAPPY ^,^

atten ! esok adalah hari bahagia saya ! weeee~  mau tau ka ? saya nak jumpe buah hati , jantung saya yang bernama MUHAMMAD HIDAYAT ZULLIKFLI . saya tak saba sayangg mau jumpa kamu . hee . da agak lame kan kite tak berjumpa . last time bulan puasa hari tuh . lame ohh . yela tempat stdu nak tinggal kitowang membataskan untuk kite berjumpakan sayang . tapi tak pe esok kite boleg g ' dating ' . wahh da lame tak gune perkataan tuh . haha . yela nak dating ngan sape kan lau bukan budak buncit ni je ;p jeles ngan membe yang boyfie dekat dekat boley jumpe selalu . yeke best ? dowang cakap banyak gadoh adela . hee . tak pe sayang yang penting kite bahagia kan :)
saya sayang awak . rindu awak sangat tau . hope esok pe apa yang kite plan berjalan ngan lancar sayangg . amin :)



sayang buncit saya nih ;p


love ;
mar comel awak ;p