hello ^,^




assalamualaikum , hello , hai , heyya , sawadikup ,kepada semua rakan rakan :) kamo kamo watpe ? sihat tak ?sya rindurindu awak sume tau tak ? weee ;p saje je gilerrr kit arini sebab da dua hari okayyy tak online tuh yang membuatkan diri ku serba tak kene , HAHA ! cehh ayat tak boleyy blaaa siaa . baru dua hari tak online da meroyan macam nih , mar2 . btw , memang saya nak cakap yang saya RINDU SERINDU RINDUnye pada blogs saya ni okayyy . huh cam tak complete je lau tak tengok sehari , macam da boleyy berpenyakit sawan da aku nih . HAHA ! boleyyy tak cam tuh . da parah sangat da aku ni . 
hoho . whatever !
bosan doh tak dapat online . nasib kat umah de anak bua comel saya lau tak memang BOSAN TAHAP GILA BABI lah kan . ni lah akibat orang yang selalu online lupa dunia , HAHA ! sekarang ni saya mybe da jarang online . sebab berukband tak dibayar . haha gile wehh . bia la nanti dulu , fulus tak de meyy . de ke patot sampai surat  bil je tengok tengok RM136 ?? mak aiii banyaknye aku guna , selalu rm68 je  . tak ke bising lau bapak aku tau tuh  . wat mase nih malas nak cakap g kat parents aku , tak pasal pasal pengsan kat situ gak . anak derhaka namenye tuh , hee . ni pon aku pinjam kat best friend aku jap sementara dia g dating wif boyfriend dia , bukan main g pagi pagi da g date kan . haha !janjy ko bahagia yunk :)and tak lupe aku nak ucapkan terima kasih pada ko kerana bagi time sekejap untuk aku untuk lepaskan rindu seketika nih -.-" semalam semalam my duty juz releks releks sambil jaga anak semakin membesar nih ;p anak ?
 hahah she liesya one la my sweety girl :) 
k all dear . soon create blogs lagi okayyy . miss miss a lot lahh pada kamu kamu semua !
bagi kiss kit , mmuuuuuuuuuaaaaaahh ! :)