unlike :'(





assalamualaikum . hye ! selamat malam sume . jam suda  menunjukkan 
1.45 AM , da pagi la tuh kan maksudnye . bis da tak reti nak tido ke minah oii . nanti esok mula la bangun lambat and then tak pasal pasal dapat ceramah free ngan ma aku , hah amek kau ! HAHA ! SORRY ma . hari nih tak pasal pasal kene FLU, sejenis penyakit selesama yang kene pada hidung bukan di anggota lain ye , HAHA ! ngekkk. halamakkk leceh and menyeksakan la lau da kene penyakit ni kan . dengan berpegangkan sapu tangan pada tangan aku tetap bersabar , cettt . malam nih keje aku asyik asyik mengelap hidung jela keje aku malam nih . siang tadi oke je , huh ! dari mane laa datangnye virus aku dapat nih . dala dapat virus tak pasal pasal , ngan sok nak pikir kene balik kuantan lagi . ya ampun , nyampah la aku balik sane . hishhhh . nie pon pikir balik sane nak amek paper lagi , lau tak jangan harap la aku nak g sane . UNLIKE ! da beli tiket ke kuantan pada jam 11.45 PM oke ! awal tau x .
 da tuh  je ada , lau de tiket lain pon juz malam , mau ka ?
 ma ayah aku bising laaa . lain la da time gawat boleyy la ;p  ..
 hishhhh sies doh malas giler aku nak balik esok tau tak . 
ni pon pikir paper je ni . hishhhh nape la mesti kena balik sane ekkk . 
benci , tak suka , nyampah , tak de mood ! SHIT !  
tak pe mar , kau balik juz bape ari je kan , so jangan stress k babes . huh .
 yup , betol sangat tuh . aku balik sini balik myb 2 or 3hb . 
yup tuh time yang ku nantikan tuk menyambung baki cuti sem 
seminggu je lagi , hampehhh :'(   kejap gile kan .
 cuti sem kali ni , makk aii jap gile la cam tak rase cuti tapi bagi aku la kan . sebabnye aku lagi suke duduk rumah walaupon time bosan , sekurangnye dapat gak main ngan anak buaa aku yang comel tuh , heee :) memang tak de mood la aku nak balik esok plus plus flu lagi , pehhhh bertambah masyukkk la kan malas aku . jangan la time time macam nih aku demam . 
aku harus kuat ! yeahhhh mar kamo bolehh sayang ! :)

okey okey i mau masok tido dulu , esok nak bangun awal . cehhh .
 HAHA  .  betol la saya nak bangun awal esokk  !  ;p    
selamat malam satu malaysia . 



p/s : doakan perjalananku selamat pergi dan sampai oke ! 
thank youu , muuahhhhh   !