i'm feel better now (:

heyyaaa .. good mornig ! HAHA padahal dah tengah hari pon kan .. sebab aku tak breakfast g .. bangun je basuh baju , jemur baju n g kedai jap tadi topup ( keje sume cakap nak tunjuk rajin la kan , hahah NO KOMEN ! ) berbalik citer yg i nak story ni " I'M FEEL BETTER NOW " :) yang selama aku KUSUT , SERABUT , TENSION , STRESS and sewaktu dengannya adalah masalah SALAH PAHAM yang telah berlaku antara kami as a SAHABAT .. aku memang lega sesangat sebab da terucapkan katakata yang da simpan agak lama sudaa .. alhamdulillah sume getting better .. I'M FEEL GOOD right now .. thanks GOD :)
saya sayang kamo SAERAH AZMIRAH and HAFIZA HUSNI .. saya nak kite still cam dulu oke ,
and pada sera , thank you syg coz suda buat hati saya lega sekarang .. lau kite bercerita pasal tadi face to face tadi nak tak nak banjir whole kolej kan , HAHA padan muke datuk SHAHPUTRA .. hehe ..
                                                                   
                                                                     
                                                                      the besties (:


  
<3 FIZA N SERA <3 .
ily sayanggggg
muuahhhhhh !