alahaii :'(

assalamualaikum .. hari jumaat pada tarikh 12.11.2010 and pada pukul 6.00 PM aku suda selamat sampai ke destinasiku .. tapi ada kisah disebalik hari tuh , bile teringatkan
 pasal kejadian tuh sedey 
ya allah teramat sangat :'( .
 okeyy storynye macam nie , time beli tiket bas cepat express tuh aku suruh member aku belikan , for information , tiket aku susah sangat nak beli . KUANTAN - KLUANG . OMG memang menyusahkan bile nak beli tiket balik kg ni ke tempat aku ni .. bas je banyak tapi susah gilerr kot nak cari ke tempat aku .. adoiii .. ok cont. tadi , aku cakapla kat dy beli la tiket pukul bape pon janjy petang pas habis exam 2 .. lastly dy beli gak , syukur dapat tapi probnye bukan teros sampai tempat aku , driver tuh cakap ley hantar sampai tol nak ke ayer itam je sebab bas tuh haluan dy nak ke JB .. ok fine sebab da belikan and suda terpaksa da katekan :(  .. dan bile nak sampai tue , de makcik yang berusia jugak duduk disebelah aku alasannye anak dy gemok sangat ! tapi tak dinafikan memang agak la kan , 2 seat tuh anak dy ley konker sorang .. dari panadang aku kat makcik nie , memang kesian lau sape yang tengok same . tapi tak tau la lau orang tak de hati and perasaan tuh kan .. okeyy da dy duduk tuh kami pon borak borak la , dy tanye la backgroud family aku sume and dy banyak laah bagi aku nasihat and panduan hidup kat dunia ni .. aku rase tenang sangat da lepas tuh macam dy bagi kate semangat kat aku , alhamdulillah jumpa gak aku ngan orang camni yang boleh bagi kate perangsang  . tapi macam tak caye la pulak kan , nampak je makcik ni luaran macam tuh tapi pada hakikatnye dy terlalu baik sangat bagi aku nasihat . so kite jangan nilai orang dari segi luaran je walhal orangye sebaliknye kan . THANK YOU makcik ! (:  okeyy continue balik cite sal perjalanan aku tuh , tibe2 driver tuh berhentikan aku kat simpang highway nak ke ayer itam .. aku pon ngan blur ni turun jela kan sebab first time jadi kes macam ni , alahai nasib badan :'( .. bayangkan aku kena jalan ke depan tol ayer itam tuh 500meter ngan beg berat padahal family aku tunggu depan tuh terpaksa la aku berjalan.. adoii tahan malu ngan penat jela dengan segala hon kereta bagai yang lalu situ mesti orang ingat aku tak betol kot ,HAHA! yela mane la de orang yang jalan situ kan .. haishhhh. last2 aku memang tak larat nak jalan da , aku kol family aku soh mek dalam tol tuh .. nasib family aku nak mek situ lau tak mati la aku dalam tuh . okeyy and now suda selamat sampai (: alhamdulillah , tuh sume pengalaman untuk aku tempuh dalam hidup ni and aku harap tak de la jadi lagi pasni ,, naik serik aku naik bas tuh . tapi lau da terpaksa nak wat cmne kan ummm ..

This is suspected in my life (: