yesterday .




semalam keluar bersama kawan kawan aku pada pukul 8.30 PM.. yeahhh seronok sangat bcoz da lame kitowng tak hangout same same .. heee .. keluar g jalan jalan and then tengok movie UNSTOPPABLE pukul 9.45 lak start , tak ke gilee kan , bis mengamuk ma ayah aku .. then aku beranikan diri nih tuk call ayah aku nak mintak izin la kan balik lambat kit , cakap balik kol 10 terpakse aku kelentong disitu *________* 
yela movie da start nak kol 10 , janji macam tuh lak kan , I'M SORRY ayahanda T__________T .. oke2 lets go on , sebelum tengok movie tuh bukan main berlagak lagi aku cakap bestttttttt sangat , da tengok tuh . alahai BOSAN lahh giler ! menyesal aku puji lebih lebih time tuh , agak malu jugak la kan .. HAHA ! lantak lahhh wehh . asyik lak aku tengok cite lebih kepada OVER TALK lebih . cite pasal keretapi tak boley berhenti and ending cite tuh berjaya berhentikan keretapi tuh . huh . malas nak layan aku berborak je ngan mber aku , HAHA ! poyo kan , biaa lahhh asalkan bahagia ;) dalam wayang tuh ayah aku da mula kol " bile nak balik ? ", " kejap lagi yah saya balik " peh poyo kan ayat aku nih ..
 keluar je tengok da pukul 11.30 . makk aiiii , gelabah siot baru first time kot
 keluar malam ngan mber balik malam cam gini -.-"
da sampai umah tuh ayah aku tertido kat kerusi and then terjage laa pulakk . and bermula la soal jawab bersama ayahanda tercinta aku , huuu .. nasib tak de papela . fuhhh lega siott ! tu la len kali jangan buat keje gilerrr cam semalam oke lau tak nak mati dek telan ngan bapak aku tuh . HAHA ! tobat tobat aku . ayah saya janjy lau keluar malam pasni kejap je oke ! ley caye ke janjy aku nih . HOHO . boleh oke ! ;p

p/s : seronok gilerrrr semalam . 'kenangan terindah' (:
from my story , i'm not illegal girl !