Wrapppp -.-'

Assalamualaikum wahai readers

Sihat sihat kah anda semua? Sihat bagusla alhamdulillah yg tak berapa sihat tuh bawak2 la g makan ubat okay . haa tengok prihatin betol sy kat kowang nih *ada pulak sape kisahh? Sighhh*

Okayy pagi tadi aku ada paper pharmacology (PCG 2844), alhamdulillah la boleh jawab atas berkat usaha study kannnn,uhuksss ;p tapi kannn soalan MCQ and fill blank agak la susah, mampoih hope past la aku ngan subject killer nih! Trauma doh. Okay okay sebenarnye pe yg nak cite nih bukan fasal nih tapi ‘someone’.

Pagi tadi time nak pegi kolej aku terpaksa la contact akak ni (macam prebet sapula- dia nih membe baik dengan kak yah- pekerja makcik pakcik aku kat kedai makan) haaa panjang benor explan aku harap maap nanti takot tak faham pulak kan -.-‘ Sepanjang nak eam tuh aku duduk uma makcik aku agak jaoh sikit la ke kolej dari uma sewa tapi nekad jelaa malas nak duk sane sebabnye @#$%^&&&&% haa faham tak? Tak faham abaikan la ek ;p *haa nyaris lari tajuk nih, adehh -.-‘

Okay nih time dy nak hantar aku da..ikutila perbualan aku bersama akak teett
mula mula borak2 biasala kan cakap fasal exam sume aku pon layankan jela kan dalam hati tengah debor fasal exam ni fikir tak tentu fasal.and then dia start cite fasal k.yah a.k.a membe baik dia sendiri iaitu pekerja pakcik aku.bermula di sini

Akk: k.yah da behenti keje taw
Aku: aah da tau pakcik cakap. Dia balik Kelantan 2 nak kawen kan??
Akk: eh takla sape nak dengan dia tuh, dia nak laki tapi laki taknak dia.
Aku: hah???? (perlu ke dia cakap macam 2)
Akk: umm aah haritu da 3kali orang jumpe dia sume taknak sebab gaya dia tak reti fesyen
Aku: ????? *muke blurrr ( eh da macam ejen cari jodoh pulak kan nak tampo lajulaju je mulut dia )
Akk : pastu umor da 28tahun tak kahwin lagi lambat2 nanti tak subur.
Aku: erkkkkkk?? ( eh bukan urusan jodoh semua kat tangan TUHAN ke gelabah siot )
Akk: tula keje kat kedai makan tuh pakai baju kurung, tak makeup pulak mane la laki nak tau jela kan selera lelaki macamane.
Aku: ????? ( lelaki pilih pempuan pon bukan atas dasar cantik je yg penting hati! )

************************************************************************************

Omaigod ! first time dalam hidup aku la jumpe orang yg berhati busuk nih *bukan tak penah jumpe tapi inilah yg kaw kaw busuk dia! THUMBS up la kat akk yg pandai mengata orang membe baik pulak 2, haihhh wat dosa betol. Da lepas macam tuh aku da hilang rasa hormat la kat kau akk sorry to say la ye . Aku boleh nampakla gaya dari luaran dy pon da tau macamane orangnye. So terlambat la kau nak perbodohkan aku mcamane kau perbodohkan k.yah yg kau anggap lurus tuh kan. Sedih aku lau bende camni jadi pada diri aku. Aku harap takkan jumpela orang macam ni, sengsara weh hidup.

dengan kepandaian yg agak nampak bebal tuh, huh. Sory la kalau entry ni agak panjang dan membosankan ke hape yg penting aku da luahkan apa dalam hati aku nih . agak emo jugak la tulis entry ni harap maaf readers sekalian :/

p/s: kita takde hak nak cakap seseuatu hal yg membabitkan lagi2 la macam nih, pehh pedih siaa dah macam dia yg gelabah nak kawen lagi kannnn. Urusan jodoh maut ditangan TUHAN kita hanya merancang DIA tentukan. Kita tak layak pon nak menolak or menidakkan ketentuen-Nya ada jodoh adalah. Harapharap sekali seumur hidup aku jumpe orang macam ni, seram kot -.-'


k nite and thanks sape yg sudi baca! teheee ;p