Raya d'Perantauan ;')



Assalamualaikum readers!

Esok 6november2011 adalah Hari Raya Aidiladha or Raya Korban.
Esok aku tak balik,yeayyeayyy Horayyy! Suka la kan kowang aku tak dapat balik ,dushdush! Hebat hebat first time aku tak dapat raya bersama keluarga tersayang yg menyebabkan....... haihhh mlaas nak cakap spoilmood aku je.grrrrr.untungla sape sape yg balik tu kan,untung dapat makan rendang, lontong, sup lembu.whoaaaa semua my feveret! Nak jugakkkk :’( haritu ingat dapat raya ngn family mak siap cakap g nak masak lontong macam time raya tahun ni sebab ritu first raya lagi kitowang tak sempat nak menikmati betolbetol hidangan hari raya walaupun time tu mak siap masak nasi impit,kuah kacang, ayam masak merah,kuah lodeh untuk dalam perjalanan ke kampung halamanku ke Kelantan.umm sodapnyee jeles tak dapat makan!


-----------> eh eh alamak apsal lembu sesat dalam blogs aku ni *dgn muka pelik ~,~ takpela lembu ni pon nak interfrem jugak kan sebelom dia nak wat korban esok,ngehngeh ;p

Suka suka gak kowang tu bila boleh balik beraya kan gumbira aku tak dapat balik bukan main lagi kan Tapiiiiii .... haaa ada tapi di sini ye. Hari raya korban biasalah kan masakan semua kebanyakan dari daging lembu kan kan. Amalkan hidup sihat okayy semua if taknak ada sebarang penyakit darah tinggi,kencing manis or semua la nak ke kowang?? *tau takot lau tak amalkan pon tak gune jugak,huu. Akhir kata, Salam Aidiladha kepada semua umat islam, raikan la dengan cara sempurna dan kesederhanaan yg akan membawa berkat di dunia dan di akhirat.amin. tak lupe juga aku ingin memohon maaf sekiranya aku ada tersilap or tersalah percakapan or perbuatan ye minta di ampunkan :)


--------> sejuknya hati tengok budak ni anak sapo la ni *perasan ya amat* hahaaaa. last last, Selamat Hari Raya Aidiladha kawan kawan :D

p/s : sedih tak dapat raya sama.rindu keluarga tersayang :'D