sabar sabar :')

Kenapalah wahai hati aku nih tak boleh langsung nak sukakan kat kau hah? Aku memang terlalu dah meluat dengan kau la weh pliezzz la back off from my life la babes dan aku nak cakap yg aku tak memerlukan kau sebagai kawan.kenapa? sebab kau tu da banyak sangat menyakitkan hati aku, dulu penah jugak aku tersa dengan kau dan aku pon da maafkan semua yg past and now aku masih ada perasaan sama lagi macam perasaan dulu tu kat kau? What de............! selama nih aku tak problem la ngn semua kawan aku sebab first time aku rasa kawan seperti kau, good job la! Sebenarnya aku memang tak layak jadi kawan kau dan sebaliknya and for ur info aku tak rase la macam depressed, down ke kan if aku kehilangan kau sebagai kawan you know what ? aku da lama makan dalam weh just selama nih aku banyak bersabar dan berdiam, yeahh nampak luaran okay kan tapi dalam hati aku ni hanya ALLAH yg maha mengetahui :’) and kat sini aku tak cakap la aku terlalu perfect and mengaku ada jugak buat salah past is past tapi aku sangat bersyukur sangat sebab mendapat seorang kawan yg boleh mengantikan kau sebagai kawan yg penah aku kenal dulu. Thanks but NOT thanks!


Ya Allah kau kuatkan la semangat hambamu yg kerdil ni dan berikanlah ketenangan pada diriku ini ya Allah. Amin ya rabbalalamin. *yeahhh aku harus kuat! insyaallah.

THANKS kepada semua sahabat yg banyak bg support dan bersama ketika susah dan senang :’) iloveyousomuch! Muaahhh :*


p/s:. Belajarlah dahulu erti kawan yg sebenar sebelum ingin menjadi sahabat sejati . Tak semua orang faham dan jaga perasaan kita kan so never mind la takde kawan macam nih pon tak kisah. *sory terEMO terlebih sikit hari nih . hopefully arini lebih baik dari semalam, amin :’)

opsss ada lagi la ingat da habis, hahaha kali ni mood tolong kasi happy sikit yeahh, good girl :D




act pic ni di ambil time first Raya Aidiladha aritu 6nov, haha kowang tau mane aku pegi time tu? ce teke ce teke . aku g giant meneman makcikku beli barang,hahaha tak boleh kau mar orang pegi tengok lembu korban yg kau boleh beli belah pulakkan. bhahaah *sy hanya mengikut saje kihkih ;pp