........

Assalamualaikum semua :)

sebenarnya tak berhajat pon nak buat entry untuk hari nih, sambil sambil tunggu azan isyak bosan saje nak merepek sikit sini, ngengeh
sebenarnya aku nak katakan sekarang aku STRESS *jeritkuatkuatatasgunung* yeaahh i'm stress right now! macam nak menangis pon ada *da menitik pon :'( kau kene kuat mar! insyaallah i'll try >,< 16hb da final neves plus stress ya ALLAH. 'kau boleh mar percaya pada diri,kuatkan semangat yg penting buat terbaik pada parents kau' insyaallah :') alalaa kesiannye dia..

----> mungkin aku mcam ni tadi *dia menangis comel lagi dari aku,uhukks

taraaaa comel kan kan :)
----> dan aku mau macam baby comel nih *tengok teros tak stress ;pp

Ya ALLAH aku ingin memohon kepada-MU ;
*berilah kesihatan yg baik kepadaku
*semoga aku dapat menghafal dengan baik
*menjawab soalan dengan tenang

wish me luck yaa kawan kawan :)