Now I'm Free :D




Assalamualaikum :)

 huwaaaa lame gileee rase xupdate blog aku yg makin berhabuk dan berdebu ni. fuhh fuhh. Yela kan last update time raye aritu adela da dalam 4 bulan. Ohmaiiii~ yela harap maklum la kan time tu aku nga praktikal kat kilang Royce Pharmaceutical selama 2 bulan setengah kat Nilai. then semakin busy dan busy plus terlupa pasword blog. boleh x camtu? haiyoooo okay balik pada entry " Now, I am Free" hoyeahhh! *menari ballet* :DD i'm free as a student! ;) aku happy yg teramat amat sangat dan xlupa juga aku bersyukur pada-Mu kerana beri peluang kepada aku untuk menjadi seorang pelajar yg ada ketikanya susah,senang, suka dan duka. Thanks Allah n family n awak, u'r my everyhing :') sob sob.

 Tarikh keramat Pada 20hb November 2012 berakhirnya tugas ku sebagai seorang pelajar. Alhamdulillah Ya Allah :') Even aku terima segala ujian time aku seorang pelajar tp aku tetap bersyukur kerana ujian-Mu aku menjadi kuat dan mengenal erti kehidupan di samping family menjadi tulang belakang ketika aku susah senang. Thanks again :') ok stop feeling sedih . heh. 
 Next time update lagi. k tataaaa :) 















 eh eh ada lagi la ;p

kbai..Assalamualaikum semua :)